کد خبر 476146
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

سرمربی تیم ملی کاراته امید گفت:‌ میلاد یاری با همان مدارکی که در اختیار دارد سال 88 در مسابقات جهانی مراکش شرکت کرده بود و بعید می‌دانم مدارک او مشکلی داشته باشد.

به گزارش مشرق، شهرام هروی اظهار داشت: با تصمیم مسئولان فدراسیون از سیزدهم تا بیستم مهرماه قرار است اردوی تیم ملی کاراته امید در قزوین برگزار شود و یک دیدار تدارکاتی و دوستانه نیز با تیم قزوین خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه آیا تیم کاراته امید سرانجام به لیگ جهانی اتریش اعزام می‌شود یا خیر،‌ گفت:‌ متأسفانه گرفتن ویزای اتریش برای کاراته‌کاهای امید یک مقدار با مشکل روبرو شده و مسئولان وزارت ورزش و جوانان از طریق وزارت امور خارجه پیگیر هستند تا اگر شرایط فراهم شد، تیم ملی کاراته امید راهی لیگ جهانی اتریش شود. امیدوارم طی این دو سه روز آینده این مشکل حل شود و ملی‌پوشان راهی اتریش شوند، چرا که حضور امیدها در لیگ جهانی پیش از اعزام به مسابقات اندونزی خیلی مفید است.

هروی در مورد بحث صغر سنی میلاد یاری که این روزها در رسانه‌ها مطرح شده است، گفت: او متولد سال 1373 است که در رده نوجوانان در مسابقات جهانی مراکش که سال 88 برگزار شد شرکت کرده بود و حالا با همان شناسنامه عضو تیم ملی امید است. البته بعید می‌دانم مدارک یاری مشکلی داشته باشد و به همین دلیل مسئولان فدراسیون هم برای روشن شدن حقایق مدارک او را به وزارت ورزش ارائه کردند تا مسئولان وزارت در مورد او تصمیم‌گیری کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس